Piątek, 13 lutego 2009

3D czy nie 3D?

Na lotnisku w Atlancie, w drodze do Dublina. Myślałem, że odpowiem na kilka pytań, ale spojrzałem na zegarek i zobaczyłem, że mam czas tylko na jedno. A więc…

Cześć, Neil, co słychać? Mam nadzieję, że wszystko w porządku.

Nie wiem, czy często jesteś o to pytany, ale chciałbym wiedzieć, co myślisz na taki temat.

Koralina wchodzi na ekrany kin w Bazylii dzisiaj i mam taki problem: na razie nie ma technologii pozwalającej umieścić napisy w filmie w 3D. Nie przepadam z filmami z dubbingiem, bo uważam, że traci się w ten sposób niuanse gry aktorów itd. Ale w tym przypadku, strasznie bym chciał zobaczyć film w 3D…

A więc, co byś Ty zrobił na moim miejscu???

Bardzo Ci dziękuję za wszystkie Twoje opowieści,

Marcel

Łatwe pytanie. Zobacz Koralinę w 3D.

Zawsze możesz obejrzeć ją w 2D. DVD wyjdzie w tym roku i zostanie na zawsze. Wtedy będziesz mógł docenić grę obsady amerykańskiej. A teraz masz być może jedyną szansę na obejrzenie Koraliny w 3D.

(To samo dotyczy USA. Nie odkładajcie pójścia do kina na wersję 3D: za około tydzień musimy oddać ekrany Jonas Bros 3D.)

Skomentuj

